2024-03-28
2024-03-29
  • Régiók

Sóhegy Panzió

Parajd, Sóbánya utca 67. szám , Parajd, HR 537240, Romania Térkép

Az új építésű Sóhegy Panzió Parajdon, a sóbányától mindössze 400 m-re, a nemrég felújított sós-fürdőtől 300 m-re és az új wellness központtól 150 m-re található, a Korond Pataka mentén. A 20 férőhelyes panzió alkalmas nagyobb családi, baráti társaságoknak számára is, akik a háziaktól vagy más vendégektől nem zavartatva, szeretnének pihenni. A ház kulcsosházként is bérelhető. 

A szálláshely 3 épületszinten 3 apartmannal rendelkezik, mindegyik szinten 2 db 2 ágyas, saját fürdőszobás szoba és jól felszerelt konyha van. Az apartmanok, szintenként különállóak, tehát apartmanonként vagy egyben egész épületként is bérelhető. 

A szállás zárt parkolóval, kerti sütővel és kerti kiüllővel áll a vendégek rendelkezésére. Van wifi internet kapcsolat, Tv minden szobában. Az étkezés a közelben lévő éttermek valamelyikében oldható meg (a Telegdy-t ajánljuk!) vagy egyénileg a szállás saját konyháján.

Felszereltség

  • Internet / WiFi
  • Parkolás
  • Központi fűtés
  • Játszótér
  • Kert / Udvar / Zöldövezet
  • Grillezés, kerti sütés
  • Állatot nem fogad

3 Háromágyas szoba

Felszereltség

  • Síkképernyős TV
  • Hűtőszekrény
  • Zuhanyzós fürdőszoba
  • Wifi
  • Erkély, terasz

4 Négyágyas szoba

Felszereltség

  • Síkképernyős TV
  • Hűtőszekrény
  • Zuhanyzós fürdőszoba
  • Wifi

Felszereltség

Általános

Szobák száma: 9 szoba (mindhárom emeleten 2 x 2 szoba; 2 ágyasok; + egy 4 személyes ágy), összes férőhely: 20 fő, konyha: 3 db, fürdő, zuhanyzó: 9 db, konyha, kert, TV

Tevékenységek

Túrázás, strandolás, asztmás kezelés, téli sportok, vadászat, halászat

Szolgáltatások

Fűtés, melegvíz, játszótér, grillező, filagória, ágyneműcsere és takarítás igény szerint

Internet

Ingyenes internet

Parkolás

Ingyenes privát parkolás

Házirend

Érkezési idő

16:00-21:00 óra között

Távozási idő

08:00-12:00 óra között

Lemondás / Visszafizetés

A szállás az első éjszakai szállás díjának a befizetésével köthető le, a foglalás bármikor szabadon lemondható, a befizetett foglaló vissza nem térítendő

Gyerek- és pótágy

- vannak pótágyazható szobák - gyerekeknek félár

Állatok

nem vihető

Bankkártyás fizetési lehetőség

-

A szállásfoglalás menete

  • Miután a kereső blokk segítségével megtalálta és kiválasztotta a megfelelő szállást, kérjük, nézze végig alaposan a képeket, a leírást, az árat és minden fellelhető információt a szállásról
  • A bejelentkezési / kijelentkezési dátum, létszám alapján válasszon a szabad szobák közül (a foglalhatóságot a szálláskiadók tartják karban, előfordulhat, hogy nem minden esetben kap releváns találatot); s a rendszer ez alapján számol egy előzetes irányárat
  • Az ajánlatkéréshez töltse ki a szállásfoglalási űrlapot a szükséges mininális vendég információkkal és válasszon fizetési módot (az űrlapot elküldve Ön is kap egy másolatot és a szálláskiadó telefonszámát)
  • Az előzetes foglalást MINDEN ESETBEN KÖZVETLEN A SZÁLLÁSKIADÓ IGAZOLJA VISSZA (ritka esetben esetleg az utazási iroda), azaz nem történik azonnali szállásfoglalás! 
  • A szálláskiadó rendelkezései alapján, a visszaigazolásban megadásra kerülhet, hogy szükséges foglalót fizetni vagy nem
  • A SZÁLLÁSFOGLALÁS CSAKIS AKKOR TEKINTHETŐ VÉGLEGESNEK, ha a szálláskiadó telefonon vagy e-mailen visszaigazolta (lehetőleg kérje írásban is!).
  • Ha bármelyik szálláspartnerünktől nem kapna időben választ, kérjük, jelezze emailen az ügyfélszolgálatunknak (írja be a tárgy mezőbe az online foglalása egyedi azonosító számát), megadva a foglalása azonosító kódját!

Honlapüzemeltető

SeklerTravel Marketing KFT
Sekler Travel Utazási Iroda
Email: office@szekelyszallas.hu
Telefonszám: +40742581925
Kapcsolat, Online ügyfélszolgálat

Csoportoknak

Nem mindig egyszerű megtalálni a legmegfelelőbb szálláshelyet... Írja meg minél részletesebben (létszám, periódus, régió, programok), hogy mit szeretne és szállás- és helyismereteinkre támoaszkodva szívesen segítünk.

Segíthetünk?

Amennyiben segítségre van szüksége a szálláshirdetésben vagy a szállásfoglalásban (nem kapott visszajelzést időben, stb.), kérjük ne habozzon segítséget kérni az Online ügyfélszolgálat űrlapon (az egyedi foglalási azonosítóját is megadva!).